rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Friday, September 3, 2010

mode:balik raya..

jom balik..moh la kite..pakat balik ghama2!!!

dah lama xmenjeguk blog usang ni..dinding banyak dah kne mkan dek anai2..lantai pun menunggu hari untuk menyembah bumi..atap2 da banyak yg bocor..jendela dah terbang dibawak angin ribut yang melanda bazar ramadhan hari tu..pintu pulak dibawak arus banjir di kedah baru2 ini..owhhh..apa yang aku mengarut ni...haha..

kembali ke alam realiti..setelah membaca banyak intro di blog koroe sekejap tadi..otak ni pun dah jadi macam pening2 tebuan da..isk3..esok malam sudah mau balik ke kg halaman nun xde la brape jauh di besut..kira2 sepurnama perjalanan..ditambah dengan pelayaran bersama kapal layar selama 3bulan di lautan pasifik..didarab dengan pengembaraan bersama Christopher Columbus..akhirnya sampai kita di hentian putra, los angeles...baru bergerak menggunakan jet pejuang menuju ke destinasi cinta...

destinasi cinta yang kucari..
sebenarnya terlalu hampir..
hanya kabur kerana dosa di dalam hati..
oooooo..owh..aku merepek lagi..

esok merupakan hari bahgia kerana esok xde kelas..betapa sayangnya aku pada Madam Parveen kerana telah meng"KENSEL"kan kelas math3 pada esok hari..sempat jugak berposing dengan Madam b4 kluar kelas tadi..mmg sporting lah madam + cun..(sesi membodek bajet mdm bace la tulisan aku ni..isk3!!)..dek kerana teruja,baju telah pun ku TIDAK lipat lagi..buku sudah habih SEPAH kan..bilikku dah macam tongkang pecah..ermm..tidak2..mungkin hanya sekadar retak sahaja..masih belum pecah..owhh..saya wanita sejati yang selalu kemas bilik..ngeh3..walaupun cik eida si K****** G****  yang selalu sapu sampah..sapu je oke!!haha(sori eida..haha)

dan esok saya akan balik maka doakan saya selamat sampai..=)
p/s:kali ini cuba untuk buat enri pendek setelah ditegur oleh cik nurin baru2 ini..haha..ditambah dengan kemalasan melanda..sob3

marilah kita bersatu hati pulang dengan awalnya..haha

2 comments:

Asy_raAf said...

pabila mood blk kg mula menghantui... suma keja dah x menjadi..... dlm otak asyik2 bermain lagu2 arwah sudirman~~~ so, selamat hari raya!!!!!!!!

ansarullah said...

haha..tu la pasal..xsabar neh..

Powered By Blogger