rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites
Life Quote Pictures, Images and Photos

Friday, August 13, 2010

maaf..

tetiba terjumpa gambar..rasa sweet sangat..saya rindu mak saya!!
Ahlan wasahlan Ya Ramadhan..mungkin agak terlewat untuk diri ini mengalu2kan kedatangan bulan mulia ini..namun kedatanganmu yang ku nanti akhirnya tiba jua..bulan rahmat,bulah barakah..namun disebalik kedatangan Ramadhan Kareem, ada yang terjadi..sungguh..maaf buat sahabat seperjuangan..andai diri ni kau rasa tidak mengambil berat akan dirimu..melebihkan urusan lain dari dirimu..sudah 2kali ku terdengar rintihanmu terhadap diriku yang sentiasa tidak menghiraukanmu..kadang aku tinggalkan mu sendirian..mujur sekarang kau sudah berteman..bahkan temanmu lebih baik dariku..dia dapat menjagamu dengan lebih baik..terkesan dengan kata2 sahabat yg jua insyaAllah sahabat dunia akhirat.."aku telah melebihkan urusan dunia dari urusan akhirat yg jauh lebih penting".maafkan aku sahabat..andai diri terlanjur kata,terkasar bahasa,maafkan aku..bukan niat untuk mendiskriminasi sesiapa..tapi aku jua seorang manusia yg hanya punya satu jasad..andai aku bisa belah tubuhku ini..pasti aku lakukan..namun aku tahu, aku hanya seorang hamba yg tidak mampu..aku jua manusia yang xpernah bisa puaskan hati manusia..maaf dari ku..moga persahabtan kita kekal hingga kesyurga..
salam sayang..




0 comments:

Powered By Blogger