rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites
Life Quote Pictures, Images and Photos

Tuesday, September 28, 2010

sayonara sahabat..

Assalamualaikum..
hari ni 28/09/2010 bersamaan 18syawal 1431..dan disaat ini aku keseorangan dalam bilik..so bolehla layan blues sorang2..haa..baca elok2 k..jgn pikir mengarut..=.=

rumate2 sekalian sume pegi exam..tinggalkan aku sorang diri dalam bilik..sob3..xpe la..aku mmg biasa kena tinggal..sat lagi pun kena tinggal lagi..uwaaaaaaaaaaaa..malam tadi dorang bertungkus lumus study sampai buat halaqoh kat tgh bilik walau bilik kami ni xde la besar mane pon tapi muat la untuk letak kami bertiga..aku agak kurang asam malam tadi..tgh dorang khuyusk study,aku pegi layan prince of persia..perghh..citer yg aku boleh bagi 11/10..marvellous!!mule2 ingat xnk tgk..ye la..aku suh abg aku masukkan citer semerah cinta stilleto dia pergi masukkan citer lain..dah la letak nama "POPSIASIA"..tapi disebabkan aku dah borink tahap dewa aku pun tgk je la..dan MEMANG BERBALOI!!..ni sayang abg aku lebih..waa..tacink2..jarang aku nk cakap aku sayang abg aku..ngeh3...



hmm..kenapa aku rajin tulis kat blog ari ni..sebab tajuk yg kat atas tu la.."SAYONARA SAHABAT"..sekejap lagi puan2  rumate sekalian akan pergi meninggalkan ku..mesti korang tertanya nk kemana..tapi yg pasti dorang bukan pergi jadi sukarelawan ke afrika selatan..dorang sebenarnya bakal menamatkan sesi persekolahan...erk..sesi asasi dorang kat cni..dorang da nk smbung ijazah kat gombak..tinggal aku jer super duper senior yg xgrad lagi..xceli..xde la super junior sangat..ade je lagi yg otai kat cni..saje berlagak..haha..sepatutnya aku pun abeh sem ni gak..tapi aku p extend satu sem lagi memandangkan subjek terlalu banyak tuk sem ni..huhu..

berbalik pada tajuk..erk..aku rasa aku sedikit terlari dari tajuk..ok3..pusing stereng ke kanan skit..sikit lagi..lagi..haaa..masuk trek balik..ok!cantekk!!ok..saat ni aku nk kenalkan rumate2 aku..puan rumate pertama aku,CIK EIDA iaitu peneman setia dari sem 1 amik course ICT..dam bakal menyambung di Kulliyah of Information, Communication and Technology(KICT) dan PUAN ZATY peneman baru di sem 4 amik course undang2 dan bakal sambung kat Ahmad Ibrahim Kulliyah of Law..puan zaty punya nama kulliyah aku sangat suke..macam kelas g2 dia punyer course..dulu2 aku nk amik course ni tapi termelencong p masuk course lain..huhu..xpe la..barang yg lepas usah dikenang..sob3!!

dorang ni la peneman setia aku..kalo bab sakat menyakat tu aku bagi kat zaty..dia ni aduihhh..suka sangat menyakat aku ngan eida..suka cakap aku ngan eida ada skandal..haha..dia kalo pinjam barang mesti charge..tapi charge yg olok2 je la..kalo aku yg charge, dia suruh masuk buku..ish3..xaci btol...haha..dia ni cun..tapi maafla jejaka2 sekalian puan zaty ni da berpunyer..hihi..one more thing..puan zaty ni mmg caring habis!!kalo ade je antara kitorg yg demam..huh..jenuh kami kena paksa makan ubat..aku ok jer sebab aku da biasa ngan ubat..kat umah aku,ade stok ubat 3plastik besar ubat..sume ade..ubat kencing manis,ubat darah tinggi,ubt buat hilang kolestrol,ubat batuk,ubat pensil dan segala jenis ubat laa..tapi kalo cik eida kena suh makan ubat..nk nangis aku tgk dia..punyer la xsuke makan ubat..haha

ni bahagian cik eida plak..dia ni dah jadi rumate aku selama 4sem..dah lebih setaun dah jadi rumate aku..dia ni paham sikit jiwa aku..tapi ZATY,sumpah kami xde skandal..haha..dia cool skit tapi selama setahun lebih aku jadi rumate dia, ade satu barang dia xbagi aku sentuh..henpon dia..uihhhh..dah berapa kali cubaan aku buat nk amik henpon dia namun usaha aku menemui kegagalan..owhhh..macammna aku nk usha henpon dia..p tandas pun dia bawak..aisehhh..dia ni pun kira cun jugaklah..semua rumate2 aku cun2..aku??erk..mane boleh puji dri 6t riak.haha..bak kata makcik dalam tb tuh,"kecantikan hak milik setiap insan.."..aku suke ayat nih..mmg laku ah barang makcik tuh..haha..sambung balik..puan eida ni terer skit bab komputer..da namenye amik ICT..6t sem depan sape nk ajar aku programming..sob3!!

aku dan cik eida..

sat lagi akan bermulalah saat tacink2..tapi aku ni bukanlah manusia yg emo sangat..kalo time malam muhasabah tu aku boleh gelak takpun tido..punyer la hati batu..tapi tu jarang2 berlaku..selalunya aku nanges gak..haha..well..aku kan perempuan..nanges tu wajib!!setiap permulaan tu pasti ada pengakhirannya..setiap yg hidup pun pasti bertemu dengan kematian..cuma bila dan bagaimana..itu hanya ALLAH yg tahu..yang pasti ukhwah yg terbina ni pasti aku kan kenang sampai bila2..6t korang tunggu aku kat Gombak..walaupon da jadi senior satu sem..aku harap korang jangan la buli aku 6t..sesungguhnya aku tidak bersalah dalam hal ini..haha..selamat meneruskan jihad anda disana..selalu2 la datang cni..melawat aku yg cumel ini..haha..

TO MY DEAREST RUMATE, AKU SAYANG KORANG!! 


P/S:maaf le edit gmbar xgtau..hehe

2 comments:

Asy_raAf said...

yes ad geng msuk gombak lmbt~~

zubaidah said...

a'ah..bleh la aku join hg acap..huhu

Powered By Blogger