rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Friday, March 4, 2011

jom nanges ramai2!!

"KITA BERTEMU KERANA ALLAH..KITA BERPISAH JUA KERANA ALLAH"

Assalamualaikum..mulakan hari anda dengan senyuman..ya..pengembaraan cuti 7bulan telah pun bermula..baru sahaja smpai ke kg halaman semalam..fuhh..lega ok!insyaAllah..doakan sy xrepeat paper ye..aminnnnn..sungguh pilu jika terpaksa repeat paper..

pejam celik pejam celik dah pun habis 2tahun pengajian di CFS IIUM..apo laie den nk kato..mmg bersyukur sangat belajar di sini..biar la org nk kata apa..UIA is the BEST!

tribute to k.husna..
kalo di fb..post sahabat mmg buat aku sayu..sedih aje..





pahit manis hidup di cfs semuanya memberi erti yg sangat berharga..xdapat beli dimana2..mahupun dipasar tani jumaat di kuala besut..(kempunan xdpt pegi hari ni..haha)..selama aku dah hidup 19 tahun dan beberapa bulan..banyak ragam kehidupan dah aku lalui..fasa keje ngan KAWEN blm rasa lg..=.=

dari tadika
.
.
.
.
.
.
.
.

ke sekolah rendah

zaman darjah 3..=.=



beralih plak ke zaman sekolah menengah..

form 3..masih muda...


masuk cfs plak..




geng KUAT HARIMAU

kalo nk ikut kan..semua gambar aku n letak..tp mane boleh g2..xboleh tamak haloba sangat..mane yg termampu aku letak..ukhwah tu mmg manis.manih lleting!tp ukhwah bonded by AQIDAH sangat bez..bukan macam kecik2 dulu..nak kawan sebab nk makan cocoa crunch yg aku bawak..owh..tidak...takpun sebab nk pinjam gam time kelas pendidikan seni..owh no again..tapi jgn bimbang..aku tetap sayang kawan2 aku..no matter what..

kepada sahabat2 yg akan ke Gombak..moga kat sana ukhwah ni akan terus terjalin..pada yg di kuantan..jgn bimbang..6t kita p lawat na..yg kat cfs..jgn bimbang jugak..6t ada masa kita jumpa lagi..

cuti2 ni godaan besar..najah dengan berbesar hati telah share mende ni..


salam sayang buat sahabiyah..=)

0 comments:

Powered By Blogger