rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Wednesday, January 5, 2011

selamat berjuang sahabat!

Assalamualaikum..alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..masih diberi nikmat terbesar,merasai nikmat iman dan islam..masih diberi ruang untuk bernafas, dan masih diberi peluang untuk berjuang dijalan-Nya..aku panjatkan kesyukuran atas nikmat yg xterhingga..Alhamdulillah..

maaf buat cik blog atas hak yg xtertunai..pemilik anda bukan blogger yg tegar..sekadar mengisi masa lapang..sekadar menumpang teknologi yg ada..

sekarang dah pun melangkah ke tahun baru masihi..2011..tahun yg penuh dengan impian dan cabaran..semoga tabah dan thabat..terus istiqomah..org lain mungkin dan buat entry tahun baru mlm thn baru tapi xpa lah..aku lmbt BANYAK!

SELAMAT DATANG TAHUN BARU 2011

sepanjang tahun 2010,mungkin ada yg dah tertunai dan masih ada yg belum..banyak sebenarnya taklifat yg tak terlaksana..sungguh terasa diri ini loser..tapi hidup kena realistik..pandang terus ke depan..kalau ada TIANG pun langgar je..tapi aku insyaAllah xnk langgar tiang tu..SAKIT!tapi SAKIT itu TARBIYAH..jadi..mari beramai-ramai LANGGAR TIANG!=.=..ok..ajaran sesat!

ERK..TERJUMPA GAMBAR NI BILA GOOGLE '2011'

cukup sudah mukadimmah..sebenarnya nak ucap SELAMAT BERJUANG buat sahabat nun jauh di Al-Azhar..semoga berjaya di medan jihad bersama pen dan kertas..terharu jugak tadi bila dia sempat buzz supaya doakan dia yg dalam fatrah exam..patutlah menghilang..insyaAllah dapat buat yg terbaik..IHFAZILLAH YAHFAZKI YA SODIQI!!


0 comments:

Powered By Blogger