rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites
Life Quote Pictures, Images and Photos

Monday, January 31, 2011

kata hati = kata kawan??

Assalamualaikum..hari ni 31/01/2011..xde apa2 yg istimewa..semua hari yang Allah ciptakan adalah mulia..tapi bukan tu point yg nk kongsi..tapi hari ini adalah tarikh untuk submit Majoring form untuk degree aku di Gombak..hari ini anta pagi td baru isi..sangat BAGUS!=.=..pakcik A&R (admission and record) bagi masa 4 hari but i decided in just 5min..budget pro..seriously, i have no interest in engineering.. ramai yg ckp,
"kenapa amik engineering kalau xminat?"..
jawapan aku senang,
"sebab dapat engin.."..


tapi skema jawapan dia adalah sangat panjang dan aku pasti anda semua borink nk baca kalo aku tulis..aku plan nk tukar course bila masuk Gombak 6t tapi pakcik A&R tu cakap xboleh tukar sekarang..akak senior kata atleast kena amik satu sem dulu baru bleh apply tukar course..jadi, aku mmg/WAJIB ambik engineering dulu 1sem walau macam mane skalipun..jadi, aku pon ikut je ecah..
dan aku punya pilihan;


1.Bachelor of Engineering (Aerospace) (Honours)
2.Bachelor of Engineering (Mechanical – Automotive) (Honours)
3.Bachelor of Engineering (Mechatronics) (Honours)
4.Bachelor of Engineering (Manufacturing) (Honours)
5.Bachelor of Engineering (Materials) (Honours)
6.Bachelor of Engineering (Communication) (Honours)
7.Bachelor of Engineering (Electronics – Computer and Information) (Honours)
8.Bachelor of Engineering (Biochemical – Biotechnology) (Honours)


i play with the future..tapi lagak macam main masak2 time kecik2 dulu..ecah kate,
"susah memang susah, tapi kalo org lain boleh buat knapa kita xboleh?.."

aku suka mende ni!

aku dari dulu tolak subjek sains tepi..tapi masih lg ambik sains sampai hari..tiap kali masuk kelas mesti blur..sob3..tapi tengah duk godek2 core course ari tu terjumpa course usul fikh under kuliyyah of islamic revealed knowlegde..sangat teruja nk belajar..kalo diizinkan Allah..aku nk bergelar salah seorang pelajar kuliyyah tu..tapi pendirian aku selalu xtetap..kejap aku nk amik LAWS, kejap nk TASL(teaching arabic as a second language)..entah la..ape2 pon..doakan semoga aku buat keputusan yg betul..aminnn..


0 comments:

Powered By Blogger