rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Friday, May 6, 2011

rombongan meminang datang..sudah bersediakah diri ini?

Assalamualaikum..
Tengah hari td ada rombongan meminang datang tadi..xsangka plak hari ni..aku muda lagi..nk pinang??erk..aku dah cuak..tnya la mak ayah dulu..kalo dorang on..aku on ja..aku dah xsabar sebenarnya nak terima..ahah..gatal!aku dah kenal lama dia ni..ada orang kenalkan..mula2 aku macam xberapa suka tapi lama macam ok jugak..xkenal maka xcinta..kan3..dia siap bagi surat kot..aku cam..owh..so sweet..dah lama aku tunggu..tapi aku masih dalam dilema..terpaksa memilih antara dua..dia @ dia..yg mana satu perlu aku pilih..aku buntu..namun aku berserah pada takdir..

saat lafaz sakinah..=)

Heningnya...
Sunyi suasana...
Lafaz sakinah bermula

Apa rasa
Diterjemah hanya
Sebak abah, tangis ibunda

Adalah aku, wali puteriku
Serah kini amanahku ini pada mu
Nafkahilah dia, curah kasih dan cinta
Lebih dari yang ku berikan kepadanya

Dulu esakkannya sandar di bahuku
Tangisannya kini ku serah padamu
Bukan bermakna, dia bukan milikku
Fitrahnya perlukanmu

Jadikanlah dia wanita syurga
Mengerti benar akan maharnya
Taat itu bukan hanya pada nama
Indah ia pada maksudnya

Ku akur
Akan pesanmu
Puterimu kini amanahku

Iringilah
Dengan doamu
Bahagia kami dari redhamu
nak tengok tunang saya??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ni haa tunang aku..ahah!

anda tertipu??ampun dipinta..^_^..maaf atas tulisan agak tuttt di atas..aku pn geli bila baca..hoho
gambar sarung cincin di atas adalah tipu semata2..diambil sewaktu kami xde keja dalam bilik..=)..wohaa..

7 comments:

white cloth said...

ceyt~ buat gabra je..
ingat btul2...
trgin sgt dah ke?
ingat ti, kne keje 2 thn dul, bru boleh...
haha~ =D

AlFaQirah Fillah said...

haha...
ti!Solehah dulu Jom!hehe
kita memang sudah bertunang..
bertunang dgn kmatian..

sukma atiqah said...

gedikk!!! ingtkn nk potong jln i dah td!!

huahuahua.. ingt ye plan kite kat gombak nnti.. ;)

ⓐⓝⓢⓐⓡⓤⓛⓛⓐⓗ said...

makcik syarah:ahaa..rancangan menjadi..bukan teringin tp taktik nk up traffic..hahai tau yg tu..permit kuar lepas grad..hoho

uyu:jom..let's seek for mardhotillah..belajar pun ibadah jugakkan..doa2 kalo aku jadi engineer,jadi engineer muslimah=)

suk2:haha..mane boleh lawan u..i bg chance u dulu..

ash_mza said...

hehheh..
tipah tertipu jua..
huhu=.="

EidaAz said...

aku tu :D
haha

ⓐⓝⓢⓐⓡⓤⓛⓛⓐⓗ said...

ash_mza:yess!berjaya..hehe
eidaaz:hai my mom in law..haha

Powered By Blogger