rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Friday, March 26, 2010

mlm jumaat..

salam buat semua..
hmmmm..jam di laptop menunjukkan 3.17 pg..tapi mata ni xleh nk tutup lg..xtau la knape..huhu
nk buat keje presentation xbrape nk rajin,maka melayarilah sesawang ni buat seketika..
sebenarnya xtau nk buat ape..teringin nk tido tapi mata xmau tido..so,buat la entry baru..hehe

sebenarnya nk citer tntg satu perasaan yg wujud kat hati yg kotor ni..xtau la knape..stiap kali bukak page seorang hamba Allah ni rase sangat xpuas hati..jujur nk kata,rasa menjengkelkan..huhu..xtau la nape..
'dia' tu xde wat salah pape pon,baik jer orang nye.tapi xtau la knapa..sangat2 meluat..hisyhh..busuk nye la ati ana ni..da xtau nk buat mcm mane..kalo ikotkan nk mengata je mulut ni bila bukak page dia..cili kang baru tau..baru xmengata..tapi naseb baek mengata gne hati..abih itam hati dengan dosa mengata..

huk3..geram pon ad jugak..terasa macam dye tu hipokrit..hua3..suke2 je ckp dye hipokrit..cm la ana ni suci sangat..ntah2 di mata Allah dye lg mulia..BARU PADAN MUKA KO!!NAUZUBILLAH..
cian plak kat dia..xpasal jd mangsa ketidakpuasan hati ana..hehe..sori la..xtau nk buat mcm mane..nk ngelak dari xbukak page dye xbleh..asyik nk bukak je slalu..huhu..ntah la..lantaklah labu..biarkan la dulu..kalo sape2 yg bleh bg cara silakan lambakkan idea anda disini..hehe..ok..
wassalam.................

0 comments:

Powered By Blogger