rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

Friday, May 28, 2010

berakhir suda wahai TAWE...

assalamualaikum..
alhamdulillah minggu ta'aruf da pun berakhir malam tadi..maka dengan berat hati saya da pun melepaskan jawatan sebagai seorang ahli security n transportation unit atau lebih glamour ngan panggilan SEnTRA..dalam masa 10hari banyak mende yg da kami lalui sama2..berjemur hari2 kat tempat panas tu dah biasa bagi kami..sampai muka pun da belang2 cam red indian..huhu..bawak adik2 pergi campus tour,bawak dorang pegi venue program dan macam2 lg la..da namanya pun makgad..hua3..letih 2 mmg letih tapi nk buat cmne da keje kami dan kami kena pikul amanah tu dengan penuh dedikasi..kan3


banyak jugak masalah yg jadik..dan perasaan xpuas hati mmg wajib ade la kan bila kita kena berurusan dengan ramai orang..kena marah,kena maki hamun tu biasa r..kami terima seadanya walau hati tu panas je..huhu..satu lagi unit SEnTRA ni adalah unit yg sangat meriah sampaikan unit2 lain cakap kami assobiah(semangat berpuak2)..saya akui itu mmg terjadi..tengok unit kami ni pon mmg da tahu..asyik gelak je memanjang..bak kate ketua kami,keje kitorg da stress xkan nk tambah lagi stress kan..so,sebab tu dia pon sempoi je..saya suka dengan cara yg macam tu dari masuk meeting yg menegangkan segala muscle2..huhu tapi kadang2 meeting macam tu pon perlu supaya kita sedar xsemua boleh dibawak bergurau dan adakalanya kita perlu serius..

yang paling xbleh lupa bila 6orang dari kami terpaksa pakai baju security yg kaler hijau kuning tu..wohaaa..(maaf ketamayat..pinjam trademark jap..hehe)..abis sume orang amik gambar ngan kami...terasa femes tiba2..tapi bukan gambar kami yg mereka mahu tapi ini..
 adehh..xpe2..kami cuba untuk menebalkan muka..huhu..tapi bez ape pakai baju ni..duk kat padang,kami jugak yg jd tumpuan..hihi..malam tadi lepas welcoming and bai'ah ceremony da abis kami sempat la posing2 amik gambar dan sempat jugak bagi ucapan..saya xterkecuali bila tiba2 nama saya kena panggil tuk bagi ucapan..erkk..cuak kot..tapi da org da suruh bagi je la..ntah pape yg diucapkan..maaf ye kawan2..hehe..dalam entry yg lepas ade saya tulis yg saya langsung xenjoy datang cni tapi bila dah lame2 perasaan tu ilang sikit2..tapi dukacita ingin saya bagitahu saya masih lagi xdapat cari keseronokan sepenuhnya..tak tahu knpa..huk3..biarlah..tapi dalam 10hari sempat jugak terkecewa..halnya kenapa biar saya saje yg simpan..huhu..tu je kot yg nk saya cerita..malas nk tulis panjang..hihi..wassalam

2 comments:

Asy_raAf said...

polis ten three, one to jaga, polis mati sapa nak jaga??? huahua... congrate for tawe tawe prog.... tahniah anda dpt melaksanakan tanggujawab anda~~ (mcm aku nih bos plak... hahahaha)

ansarullah said...

hehe..tenkiu acap..alhamdulillah...=)

Powered By Blogger