rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites
Life Quote Pictures, Images and Photos

Thursday, August 5, 2010

AMANAT MADAM COMP1..

Assalamualaikum..datang lagi..singgah sebentar bersama kitkat..ohh lupa..blom bli kitkat lagi..huk3..baru sahaja selesaikan masyaqoh2 td dan sekarang mengadap si lappy ni..saje berblogging bila teringat satu babak benar yg dirakam di kelas comp 1 td..huhu

madam A:hmm..now blog..sape kat cni ade blog??
saya dan rakan sekelas:XDE2..mane ade blog madam..(saya dan S saling memandang..ngeh3)
madam A:saya pun xpaham la knape semua orang nk ade blog..tulis ape dia buat hari2..macam diari..haisyhh..tapi kalo nk buat blog boleh..letak tazkirah dalam blog..(ngeeeee)
tiba2 bunyi.."madam..bukak keretamayat.blogspot"
madam A:hahhh..keretamayat pon ade blog???
huhu..femes btol keretamayat ni..tabik springggg la..huhu..



MORAL OF THE STORY:
1)KALO ADE BLOG SILA MENGAKU(PENULIS TERKECUALI..HAHA)
2)SILA2 LA LETAK TAZKIRAH DALAM BLOG..
3)DALAM KELAS JGN BORAK..(KANTOIIIII...)
4)SILA2 LAH TAMBAH YE..BUAT MACAM RUMAH SENDIRI..HOHO

adegan diatas macam terkena batang idong sendiri la plak..haha..sebab 2 la saya malu bila org yg saya kenali baca blog ni..so,ade la yg bertanya..ape kejadahnya buat blog kalo xnk org bace..ntah la..saya pun pening..tapi yg pasti bukan salah ibu mengandung..huhu..berblogging bukanlah satu benda yg pelik..almost 50% people have a blog..(sekadar anggaran sendiri..hehe)..tapi ape yg membuatkan saya ingin berkongsi disini adalah kerana blog tidak mempunyai mulut dan pancaindera yg lain..merupakan pendengar yg setia..maka saya senang untuk berkongsi rasa bersama cik blog..xg2 cik blog..=)

1 comments:

uyu said...

haha..t..bukan pendengarlah tapi pembaca..kui2..
rindu ko ah

Powered By Blogger